سفارش تبلیغ
صبا ویژن

☼♀هرچی عشقم بکشه♀☼

سلام به دوستای عزیز و مهربون و با صفای گل خودم

 

این پست،  انشاالله آخرین پست سال 89 هست.

دوستای قدیمی ترِ من میدونن که چند سال پیش که مدرسه میرفتم،

علاقه وافری به نقاشی کشیدن داشتم، کلاس درس جون میداد برای اینکارا.

مدتی بود که دیگه بنده نقاشی نمی کشیدم تا همین دیشب که یکی از دوستای خوبم

(تبسم بهار) باعث شد بنده انگیزه وافری به نقاشی کشیدن پیدا کنم.

بدین ترتیب تصمیم گرفتم پست امروزمو با یکی از نقاشی های داغونِ خودم آپ کنم.

سال نو مبارک

بله، ایشون که ملاحظه کردید ((کوشا)) شخصیتِ نقاشی های بنده هست که دیشب کشیده شده.

ســــــال نـــــــــو رو به همه دوستای عزیزم تبریک میگم و امیدوارم سالی باشه:

با خبر ظهور مولامون، سراسر پر از سلامتی و شادی و آرامش و موفقیت و امید و ثروت.

ببخشید اگه چیزی رو از قلم انداختم.

توی وبلاگ یکی از دوستان خوندم که نوشته بودن چه خوبه که همه رو آخر سالیه ببخشیم...

بنده حقیر هم تقاضا دارم، خوبی و بدی، چیزی از من دیدید ببخشید.

و همچنین بقیه دوستان و آشنایانتون رو هم اگه ازشون ناراحتی دارید ببخشیدشون.

مطمئن باشید خود این کار باعث میشه که سال بهتری داشته باشیم.

 در پناه خداوند منان، موفق و شاد و پیروز باشید.

 ..........................................................................................................................

پ.ن:این عکسی که الان براتون میزارم تازه بدستمون رسیده و داغه داغه....

ایشون در 4شنبه سوری حضور داشته و شوک زده شده بنده خدا...

4شنبه سوری


نوشته شده در سه شنبه 89/12/24ساعت 7:7 عصر توسط شیما نظرات ( ) |


Design By : Pichak